۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

چرا حسین بن علی عجم کش بین عجمیان عزیز و دردانه می شود و به امامی نایل می شود


حسین بن علی مردی از تبار قریش و تازیان است که از حمله اعراب به ایران حمایت کرده است و غنایم زیادی  از ایران بدست اورده است .
 حسین بن علی برای دست گرفتن قدرت ناتوان بود و در سال 61 هجری قمری توسط سپاه یزید در کربلا کشته شد .

 در دوره صفویه حسین بن علی تبدیل به امام حسین شد


 در نهادینه سازی تفکر شیعه در ایران  شاهان صفوی بدنبال ایدئولوژی خاصی از اسلام بودند تا در برابر ترکان عثمانی سنی مذهب  در ایران پیاده کنند .
 در همین دوره است که از جبل عامل لبنان علمای قرمطی مسلک نظیر شیخ بهایی برای بسط و گسترش ایدئولوژی شیعه به ایران می ایند و با حمایت دربار صفوی مذهب جعلی شیعه مذهب رسمی حکومت می شود  و خرافات شیعی مذهب رسمی ایران تا به امروز می شود .
 بامقدس شدن  علی بن ابی طالب و فرزندانش  بین ایرانیان برای خلق حماسه حسین احیاگر دین محمد بن عبدالله می شود و عاشوراو محرم وصفر ماه عزای ایرانیان می شود . بیرق سیاه شکل می گیرد و هیئتهای عزاداری با پول حکومت صفوی  برپا می شود و  حسین هر سال زنده  و شهید می شود .
 با پرداخت پول بین شاعران دوره صفویه  اشعار سراسر مدح پیرامون خریت حسین در جریان عاشورا سروده می شود .
این چنین می شود  که حسین بن علی عجم کش بین عجمیان عزیز و دردانه و امام حسین (ع) می شود .
 امام حسین مردی شهوات ران بود ککه در سن 60 سالگی سودای حکومت بر سر می راند و برای کسب  قدرت و گرفتن دارالماره  علیه امیرالمومنین خلیفه یزیدبن معاویه ولی امر اعراب و مسلمین جهان  خروج کرد و  در ادامه براندازی با بی اعتنایی اعراب مواجه شد و در صحرای کربلا کشته شد ولی علمای دجال صفت  دربار صفوی با برجسه کردن و خلق حماسه امام حسین را برای مردم  تراشیدند .

 لعنت برعلی و آل علی
 ننگ بر اسلام
 نابودباد دین اهریمنی محمد بن عبدالله