۱۳۸۹ دی ۳, جمعه

علی بن ابی طالب با کنیز فاطمه جماع می کرد و فاطمه بر اثر فشار الت نرینه علی درگذشت


علی بن ابی طالب و فاطمه 9 ساله در شب زفاف

 علی بعد از خوردن رطب باغ فدک , کنیز فاطمه را که محمد به دخترش بخشیده بود را صدا کرد  و به کنیز گفت :  «مقدمات همبستری را فراهم کن . »کنیزک مشغول کار شد . علی گفت :  «بسیار خب .»
 علی با ذکر «یا الله » کنیز را در بستر کشید و مشغول جماع با کنیز فاطمه بود که صاحب کنیز زهرای مرضیه سر رسید . فاطمه در اواخر عمر کوتاهش نمی توانست  خواسته های جنسی شوهرش را براورده سازد  و راضی بود کنیزش  در اغوش علی قرار گیرد . فاطمه نیز لخت شد و به کمک  کنیزش در ارضای علی بن ابی طالب شتافت . ولی تن بیمار فاطمه که عمر (لعنت الله )با لگدی بر کمرش کوبیده بود مانع می شد .فاطمه از اینکه نمی توانست انطور که باید به شوهرش سرویس بدهد و علی را راضی کند غمگین و غصه دار بود . فاطمه از علی خواست با وی نیز جماع کند . علی محذورات فاطمه را درک می کرد ولی چهره خواستنی فاطمه و خواهش های فاطمه برعلی اثر کرد و از روی کنیز بلند شد و به جماع با فاطمه پرداخت  . با وارد شدن الت نرینه  علی  , فاطمه (س) به شهادت رسید و علی از شرم مردم شبانه فاطمه را در قبرستان بقیع به خاک سپرد . که با مخالفت ابوبکر صدیق و عمر فاروق مواجهه شد که چرا دخت نبی اکرم (ص) را شبانه بدون انکه مردم اگاه شوند و نماز میت بر جناطه دختر رسول بخوانند دفن کرده است و این عمل را نکوهش کردند . 
_________________ 

علی چه در طول حیات فاطمه که زیر فشار  آلت رجولیت علی در گشذت و چه بعد از مرگ فاطمه  با کنیز فاطمه جماع می کرد .فاطمه بنت محمد رسول الله در سن 9 سالگی به نکاح علی بن ابیطالب درامد  و در سن 18 سالگی بر اثر فشار جنسی علی بن ابی طالب کشته شد .
 علی به محض اینکه فاطمه شهید شد به فاصله چند روز ابتدا  خواهر زاده فاطمه  را به عقد خود دراورد و سپس مشغول خریداری کنیز شد و سیره نبوی را الگو قرار داد  و هر روز زنان بیشتری  را در کابین خود قرار می داد  و دهها فرزند ماحصل هم خوابگی  علی ابن ابی طالب با کنیزان و زنانش است
.