۱۳۹۰ مهر ۲۴, یکشنبه

بعد از شهادت مظلومانه امام نقی زنان سامرا به فحشا کشیده شدند



روایت اول از شبهای سامرا /

امام نقی همچون سیره علوی شبها به صورت مخفیانه کیسه های غذا را بین خانه های بی سرپرست پخش می کردند  و برای اینکه زنان بی شوهر و دختران بی پدر در معر گناه قرار نگیرند و مرتکب فعل حرام زنا نشوند بصورت ناشناس هرشب با صدهها زن و دختر مستضعف صیغه می کردند و قرص نانی به انها می دادند.
 چون صبحها امام نقی خسته به منزل بر می گشتند و تا شب استراحت می کردند کنیزان و زنان رسمی امام نقی دل خوشی از امام نداشتند .
عمال ستمگر خلیفه بنی عباس بعد از اینکه فهمیدند امام نقی زنان و دختران سامرا را از گناه بدور نگه می دارد  به دستور خلیفه به یکی از زنان بی شوهر دو قرص نان دادند که در اب انگور امام نقی سم بریزد وامام نقی اینگونه به شهادت رسیدند. 
 زنان سامرا بعد از شهادت امام نقی دریافتند کسی که هرشب با آنها می خوابیده کسی نیست جز امام نقی (ع)
 
-----
 
 روایت دوم از سیره امام نقی  /

یک شب امام نقی ادرس را اشتباه رفت و در حین پخش غدا به منزل خود می رسد بعد از در زدن , زنان منزل اظهار می کنند شوهرشان توسط خلیفه کشته شده است . 
امام نیز بدون هیچ چشمداشتی زنان را صیغه کرده و با زنان خودش هم خوابگی می کند و چون تعداد زنان و کنیزان زیاد بود امام نقی تا صبح مشغول به کار می شود  و در روشنایی صبح  متوجه اشتباهش می شود و نقابش را بر می دارد و زنان را به شدت تنبیه می کند