۱۳۹۰ آذر ۵, شنبه

سکس پارتی حضرت زینب در بارگاه یزید


بعد از وقایع دهشتناک عاشورا که منجر به شهادت  امام حسین و 72 تن از یاران ایشان گردید یزدیان سر امام حسین از بدنش جدا کردند و حضرت زینب (س) به دربار یزید منتقل شد. ولی حضرت زینب کوتاه نیامدند و اقدام به کار زینبی در جهت اشنایی مردم با سیره امام حسین و علویان کردند.
 حضرت زینب به اسارت امویان درامدند و  به دربار یزید راه یافتند و برای جلب توجه مردم و یزدیان اقدام به برگزاری اولین سکس پارتی در قصر یزید کردند که مورد استقبال یزید هم قرار می گیرد و با این شیوه اسلام را نجات می دهد و مردم را از وقایع عاشورا اگاه می سازد .
حضرت زینب وظیفه خطیری داشت تا وقایع عاشورا را به گوش جهانیان برساند و هیچ راهی جز نزدیکی به دربار نداشت و با توجه به خلاقیتی که داشت سکس پارتی را به دربار یزید می برد تا بدین وسیله مردم را  از کربلا اگاه کند .
گفته می شود حضرت زینب مدیریت سکس پارتی  قصر یزید را برعهده گرفتند و توانستند با مدیریت خوبشان دربار را از عاشورا مطلع کنند
 دریکی از همین سکس پراتی های دربار توانستند مخ یزید را بزنند و امام سجاد بیمار را از زندان ازاد کنند و کیسه پول خوبی هم گرفتند
به همین مقدار بسنده می کنیم تا جوانان امروز بدانند  قیام امام حسین و واقعه عاشورا چگونه حفظ شده است و باید قدران افشاگریهای حضرت زینب در بارگاه یزید باشیم که برای زنده نگه داشتن عاشورا تن به سکس پارتی دادند و اینگونه اسلام را نجات دادند .