۱۳۹۰ فروردین ۳, چهارشنبه

حضرت محمد به حضرت علی توصیه کرد :علی جان جمعه ساعت 10شب با فاطمه جماع کن


. حضرت محمد(ص) با توجه به جماع  با صدهها زن و کنیز به درجه ای رسیده بود که  تمام ریزه کاری های امور جنسی بشریت را کشف کرده بود حضرت علی (ع)را که قرار بود فردا شب با حضرت فاطمه (س)  دختر خدیجه نکاح کند صدا کرد و به گوشه ای فراخواند و گفت:
« علی جان  من فاطی را با خون و دل بزرگ کردم من این بچه را بی مادر بزرگ کردم خودم هم مادرمش بودم هم پدرش ,  حالا که 9 سالش شده  و قراره زنه تو بشه دلم میخواد  چند توصیه معقول بکنم که چگونه با فاطی جماع کنی . اصلن میدونی که چرا فاطی را به ابوبکر و عمر و عثمان ندادم برای اینکه  این سه تن کار بلد هستند و خدایی نکرده بلایی سر فاطمه می اورند چون تو پسر عم من هستی و از بنی هاشم هستی  فاطمه را در اختیارت قرار می دهم تا با فاطی جماع کنی . ماشاالله هیکل بزرگی داری ولی جون رسول  بهش فشار وارد نکن و طولانی مدت جماع نکن و هر وقت دخول کردی به فاطمه زیاد وارد نکن .  والله من رو عایشه  که همسن و ساله فاطیه , زیاد فشار وارد نمی کنم و اذیتش نمی کنم ولی عده اش در هفته را بیشتر کردم که باهاش  بازی کنم .  جون ممد  جمعه شب ساعت 10 با فاطی جماع کن که فرزند  عالمی تولید شود .»
 حضرت علی (ع)پس از شنیدن توصیه های  حضرت محمد (ص) قول داد که به حضرت فاطمه (س) زیاد فشار وارد نکند  ولی در عمل حضرت علی (ع) تا چندی  جلوی خودش را گرفت ولی طاقت نیاورد و بعد از فوت رسول الله به مدت چند شب متوالی با حضرت  فاطمه (س)جماع کرد و باعث مرگ حضرت  فاطمه (س) در 18 سالگی شد

پایان و نتیجه گیری :بالا رفتیم راست بود پایین رفتیم دورغ بود