۱۳۹۰ خرداد ۲۹, یکشنبه

مصاحبه با لورن بوث خواهر زن تازه مسلمان شده تونی بلر

 
کیهان قهو ه ای گفتگوی کوتاهی با خانم لورن بوث  خواهر زن تونی بلر دیکتاتور سابق انگلیس که به تازگی به دین مبین اسلام مشرف شده است  به صورت اختصاصی انجام داد.

 خانم بوث در پاسخ به چگونگی  اسلام اوردن خود گفت :

 بسم الله الرحمان الرحیم
 بنده در کشور الحاد و کفر و سرمایه داری بریتانیای خبیث بدنیا امدم و پدر و مادرم مسیحی هستند . شوهر خواهرم تونی  یک صهیونیست به تمام معناست و جز جنایت و شرارت کاری برای مردم انگلیس نکرده است و رفتارش با خواهرم بسیار زشت و زننده است و به هیچ وجه همسرش را کتک نمی زند و تنبیه نکرده است و به یک زن اکتفا می کند . دورغ هم میگه روزی یه سوره از قران کریم الله را ختم میکند .در صورتیکه  خودم دیدم تونی بلر در خانه قران را تف کرد و بعد روی قران پرید بعدش هم قران اتیش زد .
زن سالاری در انگلیس و ممالک اروپایی بیداد می کند . تک همسری رایج است  وسنت الهی الله  که ازدواج یک مرد با زنان متنوع ممنوع است . سکس گروهی ببخشید ازدواج گروهی رسمیت ندارد . کنیز گیری و برده برداری توحش نامیده می شود و به موجب قوانین فعلی رسمیت ندارد و این مایه نگرانی است که حدود اسلامی نظیر قصاص قتل – قطع ید – سنگسار – قطع پا – شلاق زدن – پرتاب از بلندی – اتش زدن – گردن زدن با شمشیر – و ... که سنت پیامبر اکرم (ص) است در بلاد انگلیس به هیچ وجه اجرا نمی شود .
درباره شوهرم نیز با گفتگو های طولانی ایشان را راضی کردم  به دین مبین اسلام  دراید و بزودی دختر جوانی باری شوهرم در نظر گرفته ام تا بخشی از نیازهای جنسی شوهرم را براورده کند که ایشان با کمال میل تن به این خواسته اسلام داده است و از دین اسلام  خوشش امده است .
من زمانیکه ایت الله العظمی سید علی خامنه ای ولی امر مسلمین در قم تشریف داشتند در استانه حضرت  معصومه ( س) به اسلام مشرف شدم .
بنده نیز مانند پوتین در چهره ایت الله خامنه ای حضرت مسیح را می بینم ایشان نایب امام زمان و الله بر روی زمین هستند که ان شالله حکومت دیکتاتوری انگلیس نابود شود و اجرای احکام به دست ولی فقیه عادلی چون ایت الله خامنه ای در انگلیس اجرا شود و حکم بسیار مترقی سنگسار قصاص قتل – قطع ید– قطع پا – شلاق زدن – پرتاب از بلندی – اتش زدن – گردن زدن با شمشیر –و ...   در انگلیس اجرا شود