۱۳۹۰ شهریور ۱۵, سه‌شنبه

مقبره امامزاده شاشو در شهر مقدس مشهد الرضا کشف شد


  به گزارش شیعه انلاین  امامزاده جدیدی  توسط برادارن  روحانی حوزه علمیه قم کشف شد . 
 امامزاده  علی ابن حسن بن جعفر بن نقی ملقب به ( امامزاده شاشو ) از فرزندان امام نقی می باشند که در سال 350 هجری برای زیارت گور امام رضا ( ع) وارد شهر مشهد می شوند و ماموران  مزدور نابکار خلیفه وقت عباسی در کاروانسرای مشهد در قالب یک سقای امام رضا اب الوده به این بزرگوار می دهند و امامزاده به بیماری انزال ادار دچار می شوند و از سوی مزدوران عباسی به امامزاده شاشو معروف می شوند  که با معجزه خدا خدعه عباسی ناکام ماند و این عمل موجب شهرت بیشتر امامزاده شد .

 حضرت علی ابن حسن بن جععفر بن نقی  در طول عمر مبارکشان که قریب 60 سال را در مشهد گذراندند با شاش خود هزاران تن از شیعیان را مورد مداوا قرار دادند . حتی در تواریخ عباسی امده است که حسن عباسی خلیفه وقت که بیماری قانقره دچار شد بعد از خوردن شاش امامزاده شاشو مدوا شد و پاداش بزرگی به امامزاده شاشو داد ولی خلفای بعدی عباسی برای کمرنگ کردن معجزه شاش امامزاده شاشو را در سن 97 سالگی به شهادت رساندند و این بزرگوار ا مخفیانه چال کردند . 
 
 ایت الله علم الهدی به شیعه انلاین گفت : 
ـ« خوشبختانه مقداری از ادار مطهر امامزاده شاشو را در کنار مقبره ایشان کشف کردیم که برای درمان بیماری امام خامنه ای به تهران فرستادیم که مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفت و ایشان با خوردن شاش کسالتشان برطرف شد و از این پس با شبیه سازی ادار امامزاده شاشو همه بیماریهای درمان می شود . این ادار در داروخانه های استان قدس رضوی به زائران عرضه می شود »