۱۳۸۹ بهمن ۲, شنبه

شب اول قبر غلامعلی


 غلامعلی بر اثر آلودگی هوا  مرد و به دیار باقی شتافت  .هنوز بدنش گرم بود که یک دفعه دو تا هیولا سر رسیدند  و به عربی از غلامعلی پرس و جو کردند .

 -- هل أنت مسلم غلامعلی ؟ ( غلامعلی ایا تو مسلمان هستی ؟)


++به جان مادرم  من نوکر و غلام حضرت علی هستم . عربی بیل میرم ... والله عربی بلد نیستم .

-- غلام علي السؤال مرة أخرى مرة واحدة كنت مسلم ؟ (غلامعلی بار دیگر از تو می پرسم  مسلمان هستی ؟)

++من محب درگاه آل علی هستم  لااقل فارسی یا ترکی حرف بزن بفهم چی میگی  یکی نبود به ما بگه این نکیر و منکر عربی حرف می زنند ...

-- الفرصة الاخيرة للإجابة على أسئلتي هل انت مسلم ؟ ( این  اخرین فرصت تو  برای پاسخگویی به سوالات من است ایا مسلمان هستی ؟ )

++ ای بابا  به ولای علی قسم من غلامعلی هستم نوکر ودویانه امام حسین  هستم . به جان خودم هر سال کلی نذر حضرت عباس کردم هرسال می رفتم پابوس امام رضا  کلی خیر می دادم . 

-- غلامعلی كنت في أعماق الجحيم واليوم الموعود على جانب الكفار في الانتقام الإلهي هو الذي يتعرض لدمار. ( غلامعلی  تو به قعر جهنم می روی  و تا روز موعود کنار کفار در عذاب الهی  زجر می کشی  . 

++ یا علی  به دادم برس منو از دست از زبون نفهمها نجات بده .  این چه نکیر و منکریه   یا حضرت ابوالفضل عباس  شفاعتم را بکن .

____________
 نکیر و منکر  در شب اول قبر به زبان عربی از مومن مسلمان سوال می کنند . همانطور که الله توانایی سخن به زبان پارسی را ندارند  . نکیر و منکری که از سوی الله برای سوال کردن از مومنان در شب اول قبر  می ایند  به زبان فصیح عربی تکلم می کنند  و زبان پارسی انگلیسی  ترکی  و هزاران زبان دیگر ار درک نمی کنند  لذا چنانچه به الله و قیامت و شب اول قبر اعتقاد دارید حتما تکلم به زبان عربی را فرا بگیرید .

پس محبان درگاه اهل بیت  برای اینکه  در شب اول قبر کم نیاورید  و تا روز قیامت در عذاب عالم برزخ نباشید  سعی کنید  مکالمه به زبان عربی را فرا بگیرید .