۱۳۸۹ بهمن ۷, پنجشنبه

دینی که با ازدواج تحمیلی گسترش یافته است شایسته ایرانیان نیست



 در تاریخ صدر اسلام امده است که محمد بن عبدالله بعد از مرگ خدیجه  در سن 54 سالگی در شهر یثرب ( که بعد ها مدینه النبی  نامگذاری شد ) برای گسترش اسلام و وحدت بین قبیله های عربستان  اقدام به نکاح تحمیلی با بسیاری از دختران و زنان قبایل کرده است .
 محمد بن عبدالله  طبق  روایت تاریخی بیش از 23 زن رسمی و دهها کنیز بعد از مرگ خدیجه  تملک کرده است تا اسلام در شبه جزیره عربستان گسترش یابد .
 ایا دینی که برای بقا نیازمند ازدواج تحمیلی با کودکی بنام عایشه  در سن 6 سالگی و تملک زنان  و دختران  در میدان های جنگ گسترش یافته است زیبنده ایرانیانی است که زن و مرد را همسر یکدیگر می نامد.
محمدبن عبدالله  بسیاری از دختران و زنان عرب و یهودی  را پس از کشتن پدر و مادر و شوهر و برادرانشان  در غارتگری غزوات به عنوان کنیز تملک کرد .
 ایرانیان باستان فرهنگی بالاتر از اعراب بدوی  و مسلمان داشتند . کوروش بزرگ در آزاد سازی  نه تنها اجازه تجاوز و غارت به ارتش ایران نمی داد بلکه به فرهنگ و تمدن ملل دیگر احترام می گذاشت .
 اعراب صد راسلام  به رهبری عمر خلیفه دوم مسلمین  همین شیوه را در ایران پیاده کردند و با اجبار  زنان و دختران ایرانی را به کیزی گرفتند و افتخار امام حسین این است که پسرش که امام سجاد از  دختر شاهنشاه ایران شهربانو تولد یافته است .