۱۳۹۰ تیر ۱۱, شنبه

آریو برزن و آرش کمانگیر را به زیر می کشند و به خاطر قبر یک غیرایرانی نام استانی را می گذارند رضوی

 
در عربستان سعودی  چهار تن از امامان و معصومان ( امام حسن و امام سجاد و امام محمد باقر  و امام جعفر صادق  )عرب در قبرستان بقیع  در گورهای معمولی و بدون بارگاه در خاک هستند و حتی سنگ قبر هم ندارند ولی در ایران به خاطر قبر یک غیر ایرانی  نام استان را خراسان رضوی گذاشته اند . این امامان انقدر بی اهمیت هستند که در زادگاه و دیار خودشان کسی اینها را نمی شناسد ولی در ایران امامان شیعه جای خدا را گرفته اند .
از بخت بد به  نام ایرانی  به یاری اهریمن شتافته اند و دست در دستان انیرانیان  نهاده و در تلاش برای نابودی  بیناد اندیشه  و فرهنگ و  آثار باستانی بزرگان ایران زمین هستند.
مستعربان اسلام زده در کمال وقاحت  ,  تخت جمشید که میراث مشترک ایرانیان است  را  خراب می کنند . مجسمه ارش گمانگیر که جانش را در راه ایران فدا  کرد , را نابود می کنند . مجسمه سردار ایرانی آریو برزن که در راه  پایداری ایران کشته شد ,  را پایین می کشند .  نقاشی های دیواری شاهنامه را پاک می کنند . 
شرم بر انیرانیانی که بر ایران چیره گشتند و از نام ایرانی هراس دارند و به اسم اسلام  ننگین جهاد را بر دشمنی با ایرانیت گذاشته اند  . تعجب اور نیست در ایران توسط گجستکان الله پرست سریالی به اسم مختارنامه با بودجه دهها میلیاردی ساخته می شود که با ایرانیت در ستیز است .
ایرانی به پا خیز