۱۳۹۰ مرداد ۷, جمعه

لعنت الله بر محمد بن عبدالله با این رمضونی که به یادگار گذاشت


 همه چیه این اسلام یه طرف و این رمضان و روزه یک طرف . جشن محرم را میشه تحمل کرد و اصلن شده حسین پارتی و چلو خوری  . بچه که بودیم  از زیر نماز در می رفتیم حتی تو سربازی هم از زیرش فرار می کردیم  , حج  هم که اصلن دخلی نداره . حجاب هم بلایی بر سر زنان ولی این روزه  دردسریه . ماه رضمان از بچگی در مدرسه اب خوردن هم  قطع میشد  بوفه تعطیل میشد چه برسه به اینکه  از خونه می خواستیم خوراکی بیارم هزار تا بچه جاسوس می رفتند به ناظم می گفتند  و چوب خوردن  . هر طور بود باید یواشکی ته کلاس بین زنگ تفریح خوراکی میخوردیم .
حالا هم تو این ظل گرما  باز بگیر و بند راه میفته هرچی ابخوری تو شهره  تعطیل میشه . اب میوه فروشی ها باید یک ماه از جیب بخورند . تو خیابان باید بگردی یه بقالی پیدا کنی تا یه چیکه اب معدنی گیر بیاری .  نصف شب تا اذان صبح مسجد محل مگه میزاره بخوابیم  پشت سرهم یادواری می کنه و عرعر اسلامی  تا اذان صبح پخش می کنه که باید ده بالش بکنی تو گوشت . سر چهارراه صد تا الاغ میزارن تا امر به معروف و نهی از منکر رمضونی بکنند . وای  به حال اونهایی که در اداره دولتی  کار می کنند  . باید خر بیارند باقلی سوار کنند . کافیه جلوی یکی از  بسیجی ها  اب بخورند  اگر بسیجیه خرش بره  ممکنه  دردسر درست کنه بعد هم میشنه  هرچی راست و دورغه بین بقیه شایع می کنه . یکی  نیست به این مسلمونها بگه  مرده شور این دین کریه تون را ببره که اینجوری میخوان به مردم زور بگین . خب الاغ جان تو نمی خوای اب بخوری و غذا نخوری  بقیه چه تقصیری دارند که نمی خواند روزه بگیرند . 
والـــلـــه به نظر من مقصر اصلی اون محمد بی پدره که 1400 سال پیش این دین اهریمنی را یادگار گذاشت . محمد مگه مرض داشتی که یک ماه مردم را از زندگی ساقط می کردی ,  یه روز  ,دو روز  , یه هفته  , نه دیگه یک ماه  مملکت تعطیل میشه  .