۱۳۹۰ تیر ۱۶, پنجشنبه

الله در کعبه می گوزه تا باد سحرگاهی در مکه تولید بشه



در اداره دو تا از این خر متعصب ها با هم بحث می کردند .
خر متعصب اولی می گفت : « جا تون خالی مکه بودیم  صبح ها برای نماز از سمت کوه باد خنکی میوزه  , که یه حس عرفانی میده ادمو میبره تو دوران حضرت محمد صلی الله  ....»
 خر متعصب دومی : « اره بابام که رفته حج تمتع هم گفته هنگام سحر چه باد دلپذیری از سمت حرا میوزه نشاط اوره ...»
 خر متعصب اولی : « ان شا الله که نصیب شما هم بشه »
 خر متعصب دومی : « اسمم را برای حج نوشتم ولی پارتی بازی تا حالا اجازه نده »
خر متعصب اولی : « تا قسمت چی باشه الحمد الله که در این قصد خیر تقلب صورت نمگیره . شما هم نذر کن و اقای رسولی را ولیمه بده ان شا الله درست میشه »
خر متعصب دومی : « ان شاء الله  جدم از دهنت بشنوه . اقای رسولی  را خدا خیر بده یه صحبتهای باهاش کردم   »
 -------------
خر متعصب ها این همه پول خرج می کنند , رشوه میدهند و سیبل چرب می کنند تا یه سفر مسخره به اسم حج  به عربستان بروند . 
برخی از این خر متعصب ها چند دهه در نوبت هستند و میلیونها تومان خرج می کنند تا فیش حج بگیرند تا مکعب  بدبختی و نکبت بشریت را نزدیک سیاحت کنند .  بعد از برگشت از این سفر کذایی حج هم به اندازه یک جهیزیه کامل  خرت و پرت  دست چندم از عربستان  وارد ایران  می کنند . یک عمر هم سوژه برای معرکه گیری دارند و تا اخر عمر  از حال و هوای حج می گویند . جوری هم از مکه و کعبه و منی می گویند که انکار سفر فضایی به مریخ رفته اند . واقعیت اینکه  وقتی الله صبح زود در کعبه می گوزه را میگوند نسیم خوش بویی , سحرگاهان از سوی کعبه و حرا میوزه که  انسان را میبرد به انجا که عرب نی انداخت . 
 این خرافات هم بقدری خواهان دارد که خر متعصبان  حاضرند چند دهه در نوبت باشند و میلیونها تومان خرج کنند تا به سایر خر متعصب ها فخر بفروشند .