۱۳۹۰ مرداد ۱۱, سه‌شنبه

امام هادی همجنس گرا بود و پسری به نام مهدی ( امام زمان) ندارد

 
در حفاری اخیر صورت گرفته در منطقه عسکریه سامرا مجموعه جدیدی از اسناد و مکتوبات اسلامی بدست امده است . در یکی از نوشته ها  به صراحت از گرایش حضرت امام هادی عسگری  به جنس موافق سخن رفته است که با پسرس رومی عشق بازی می کرده است و علاقه ای به نکاح و همخوابگی با زنان و کنیزان نداشته است و قاعدتا پسری به اسم مهدی نداشته است . کاتب در این سند بیان داشته است :

هادی بن نقی علاقه ای به زنان ندارد و از جماع با زنان و کنیزانش خودداری می کند .  رمالان و جن گیران دربار عباسی اذعان دارند روح هادی به تسخیر اجنه درامده است و حرمت رسول الله را شکسته است و با پسران نوجوان هم خوابه می شود . معتمد بواسطه رابطه فامیلی  تمایلی به کشتن وی ندارد . معتمد عباسی نرجس از زیباترین کنیزش را در اختیار هادی قرار داد تا وی از فکر جماع با پسر رومی خارج شود ولی هادی حتی به نرجس نگاه هم نکرد و نرجس را از منزل بیرون کرد . معتمد دستور داد هادی به منطقه عسکریه  سامرا تبعید و پسر رومی نیز در دربار عباسی به کار گرفته شود . 
 سرانجام غم دوری پسر رومی باعث غم و اندوه هادی بن نفی شد و بر سر دوری از عشقش در جوانی  فوت کرد

اصل سند به زبان عربی

بسم الله الرحمن الرحیم 

....... الهادي النقي لا يوجد لديه مصلحة في النساء والعلاقات الجنسية مع النساء وترفض کنیز. واعترفت جين صانعي المحكمة العباسية رومی استحوذت هو كسر روح الموصلات وحرمة النبي والفتيان في سن المراهقة هي غرفة نوم واحدة.. غير موثوق بها من قبل الأسرة يريد قتل.معتمد عباسی نرجس از زیباترین کنیزش را در اختیار هادی قرار داد تا وی از فکر جماع با پسر رومی خارج شود ولی هادی حتی به نرجس نگاه هم نکرد و نرجس را از منزل بیرون کرد . وصي وأمرت موصل لابن المنفي الرومان  سامراء أن تستخدم أيضا في البلاط العباسي.توفي في نهاية المطاف فتى الحزن والأسى الرومانية بعيدا لعدم وجود الحب في حرمان الشباب الهادي