۱۳۹۰ مرداد ۱۳, پنجشنبه

باراک اوباما برای مردم امریکا کتاب احکام خالی کردن مدفوع و ادار و سکس با حیوانات می نویسد


 تصور کنید باراک اوباما به عنوان رییس جمهور قدرتمندترین کشور جهان  کتابی درباره خالی کردن گوه و شاش و سکس با بزو گوسفند بنویسد  .؟
به نظر شما خنده دار نیست باراک اوباما به جای حکومتداری و هدایت مردم امریکا کتابی درباره اداب  دخول کردن  , حیض زنان , سکس با حیوانات , گوزیدن , شاشیدن , ریدن  بنوسید.
 حالا تصور کنید رهبر کشور ایران کار اصلیش فقط نوشتن مسئله در خصوص  ریدن و شاشیدن به شیوه اسلامی بوده است و هیچ سر چشمه ای از سیاست و اقتصاد نداشته است .سید روح الله خمینی نه متفکر بود و نه اندیشمند و سیاستمدار بلکه مفتخر به نوشتن رساله درباره ریدن وشاشیدن می باشد  .
چه بدبخت مردمی که عالی ترین مقام حکومتی اش مهمترین کتابی که نوشته است درباره مسلئه درباره تخلی مدفوع و ادار و حیض و گوزیدن و سکس با حیوانات باشد .متاسفانه ایران در دست انیرانیان مستعربه ای افتاده که شغل اصلیشون نوشتن کتابهای درباره خالی کردن گه و شاش است . اگر اوباما  هم کتابی نظیر رساله توضیح المسایل سید روح الله خمینی بنویسد چه جکی میشه در جامعه امریکا و جهان . تصور اینکه اوباما چنین کتابی بنویسه  برای جهان باعث خنده می شود عجیب تر این است  رهبر جموری الاسلامی چنین بلایی بر سر مردم ایران با رساله اش دراورده و بعد از 33 سال  واکنشی در مردم ایران بوجود نیاورده .!